Söylemekle söylememek arasında, kararsız kaldım

Çömeldim.

Ne zaman çömelsem pantolonun dizi çıkacak tedirginliği yaşadım. Hangi pantolon olursa olsun.

Çömelerek Allah’ın hebron’unda şıvarma yediğimi hatırlamadığım tek bir çömelmem olmadı.

Çömeldiğimde bacaklarımı o kadar da açmamam gerektiği konusundaki tembihe uymak hususunda sadakatimi kaybetmedim.

Çömelirken testislerimin rahatlığı da önceliklerimi belirleyen o birkaç etmenden biri oldu.

Sırtımı dayadım. Ellerimi kucağımda birleştirdim. Kaşlarımı çattım. Çömeldim bekliyorum. Denemediğim müddetçe öğrenemeyeceğimi, cesaretin fiyakalı bir sözcükten öte anlamları olabileceğini filan söylesin biri istiyorum.

Sanırım izini sürmekte olduğum ilkesizliğin ayakları yere tam olarak basınca işe yaramayacağını öngörememişim. Galiba gaza gelmem, getirilmem şart.

Hadi koçum. Hadi aslanım. Yaparsın sen.

12 thoughts on “Söylemekle söylememek arasında, kararsız kaldım

  1. noone

    Elektrikler kesildi karanlıktan korkuyorum çarpıntım başladı yağmur yağıyor. Ölmek için güzel zaman. Kabız olman durumu daha da iyi hale geitiriyor.

    Sığırcık ne güzel kuş.

    Like

    Reply
    1. derinucus Post author

      az önce babannemle konuştuk. seninle ne zaman konuşsam konu hep ölüme geliyor, kusura bakma dedi. çevremdeki herkes ölüm konuşuyor dedim. herkes ölümle haşır neşir öyleyse dedi. herkes alıştı bi ben kabul edemedim dedim.

      lütfen.

      Like

      Reply
  2. noone

    Geldi nihayet. Şükürler olsun. Bir an için hiç gelmeyecek gibiydi.

    Alışkanlık değil de hatırlatan bir şeyler var demek ki hayatlarında.

    Lütfen? Git demenin kibar yolu mu?

    Like

    Reply

Leave a Reply

